miercuri, 11 ianuarie 2012

Sa facem cunostinta!!!!!!

                 Eu sunt Madalina, o simpla persoana care incearca sa isi gaseasca o noua preocupare si un nou orizont. Sunt "noua" in acest "domeniu" virtual  si nu ma descurc foarte bine.
Prin acest blog vreau sa imi perfectionez stilul de a scrie   si de a gandi intr-un spectru mult  mai larg atat pentru vastele mele cunostinte cat si pentru viitoarea mea cariera. Scopul blogului este de a ma obisnui sa scriu liber si fara greseli, de a face dintr-un lucru marunt unul gigant, de a aduce cat mai multe detalii la un lucru lipsit de notorietate si de a da atentie oricarui amanunt.
Ca orice adolescent de varsta  mea este normal sa ma gandesc la viitorul carierei mele. Imi doresc sa urmez Facultatatea de Jurnalism desi eu acum sunt la mate-info:)), pot spune ca nu ma atrage indeajuns ca si jurnalismul, in fine vom vorbi si in alte posturi despre asta.
In acest blog imi voi folosi mai mult imaginatia decat realitatea de aceea i-am dat si acest nume blogului.       
Desi acest post mi-a luat destul de mult timp sa il scriu pe viitor imi doresc sa imi fie mai usor.:) 


P.S: Este prima data cand postez in afara de facebook:)) si cer putina intelegere!!! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu