sâmbătă, 21 ianuarie 2012

Dorinta de evadare

Ati avut vreodata sentimentul ca sunteti prinsi intr-o lume si ca nu puteti sa iesiti din ea? Ati avut vreodata dorinta de a pleca undeva,dar nu stiti unde si nici motivul, ati vrut vreodata sa faceti ceva,dar nu stiati ce anume? Ei bine eu am avut  si chiar de prea multe ori, poate eu ma plictisesc mai repede de un anumit lucru ....defapt nu poate sigur. De multe ori imi doresc sa fac anumite lucruri pe care nici eu nu le stiu,imi doresc sa ma simt libera si fara griji undeva unde nici nu iti poti imagina,imi doresc sa mi se indeplineasca dorintele si lumea sa fie exact asa cum vreau. Vreau sa evadez in abisul indepartat unde  soarele si luna sunt cele mai iubite si apreciate,unde nimeni nu te judeca si nu iti pune sentinta din prima privire,undeva unde totul este perfect............dar fabulez prea mult. Cred ca ar trebui sa ma opresc aici pentru ca m-am lasat cam mult purtata de imaginatie si nu vreau sa par paranoica,insa asta simt eu in acest moment. Imi doresc sa imi construiesc o lume perfecta care de fapt nu exista!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu