luni, 23 ianuarie 2012

Music-reason to smile

Muzica ne face intotdeauna sa zambim indiferent ca suntem fericiti, tristi sau dezamagiti,o ascultam indiferent de situatie. Ea ne face mai ferciti si ne aduce energia de care avem nevoie. Ascultam muzica in functie de starea noastra de spirit si de varsta,bineinteles. Fiecare preferam genuri diferite de muzica reflectand personalitatea fiecaruia. Cand suntem tristi si dezamagiti sau fericiti si entuziasmati muzica ne aduce o alta dispozitie si o alta stare de spirit.Sunt sigura ca multi dintre noi ascultam muzica in fiecare zi, nu ne imaginam viata fara ea si avem o piesa preferata pe care o ascultam indiferent de starea de spirit.Eu una nu imi imaginez viata fara muzica! Va las una dintre melodiile pe care le ascult indiferent  de starea mea de spirit.
Care este melodia voastra preferata?

2 comentarii:

  1. Eu nu pot zice că am o melodie preferată, pe care s-o ascult mereu. Pot zice doar că am foarte foarte multe melodii preferate.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred la fel ca muzica este foarte importanta pentru fiecare.
    Fara muzica viata ar fii o greseala.Si eu cred asta, adica muzica ne face sa ne simtim altfel. Si daca ascultam o melodie trista nu avem cum sa ne simtim mai bine, dar ne face sa ne gandim la multe alte lucruri . Nici eu nu-mi pot imagina viata fara muzica si pot spune ca ascult aproape tot ce este de bun gust, asta nu inseamna ca nu ascult dace , popcorn sau alte genuri comerciale sau la moda, dar ascult mai multa muzica decat zgomot.
    Nu ma pot gandi la o melodie preferata pentru ca nu as putea alege , sunt foarte multe, insa in memoria celei care a fost ,,Vocea'' ,am sa aleg Whitney Houston - I Will Always Love You .

    RăspundețiȘtergere