joi, 19 ianuarie 2012

Protestul

Protestul este o manifestare deschisa prin care o persoana isi exprima dezacordul fata de o anumita actiune care i se pare nedreapta si incorecta. Intr-adevar am facut referire la protest si pentru ca in acest moment in a noastra tara se intampla asta ,dar si pentru ca exista multe momente din viata noastra cand protestam atunci cand nu ne convine ceva anume. Oamenii protesteaza din diferite motive in special atunci cand nu au altceva de ales. Chiar daca in acest moment in Bucuresti se intampla o a doua Revolutie vreau sa privim protestul din alt unghi si nu doar din cel politic.Cand ne dorim sa schimbam ceva in viata noastra avem o atitudine contrarie fata de cei din jur si suntem reticenti. Ne putem manifesta o astfel de atitudine fata de parinti,colegi,prieteni,iubiti,profesori si de ce nu chiar politicieni, atunci cand nu suntem de acord protestam fie ca vom reusi ceea ce ne-am propus fie ca nu. Uneori avem aceasta manifestare chiar si cu noi insine mai ales atunci cand suntem dezamagiti de noi ca am actionat gresit sau din impulsivitate, ne reprosam singuri de ce am fost atat de neatenti si cate alte adjective.
Prin protest ne putem arata dorinta de a schimba un anumit lucru, de a vedea cei din jur ce si cum gandim si ceea ce vrem sa realizam desii protestul poate avea si efecte pozitive,dar si  negative!



PS. Acesta este parerea mea despre protest si cer sa nu fiu judecata!!!!!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu