joi, 9 februarie 2012

Undefined

Stiu ca nu am mai scris de mult si nu am nici o scuza. Zilele astea doar am lenevit si nu am facut nimic interesant,poate asta a fost cauza neinspiratiei mele. Zapada si vremea de afara nu ma inspira cu nimic,mai ales frigul de afara cu care nu vreau sa am contact. Vremea asta rece,trista si straina nu imi aduce decat sentimente de repulsie si de tristete, nu te poti bucura de nimic de afara pentru ca nu indraznesti sa intri in contact cu aerul rece care te asteapta sa te invaluie. Cu toate ca imi doresc sa ies afara nu prea imi vine sa renunt la caldura din casa.In acest moment simt lipsa unei activitati constante cu care sa iti "umpli" timpul,nu suport statul in casa si lipsa unei activitati si mai ales lipsa contactului cu persoane. Imi doresc sa vina vara si sa ne bucuram cu totii de soare si de vremea frumoasa! :)

2 comentarii:

  1. Sunt de acord cu tine. Vremea aceasta e mult prea tristă şi pentru mine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei uite eu nu sunt intru totul de acord cu tine. Mie imi place iarna si chiar pot spune ca sunt fan al acestui anotimp(poate si pentru ca m-am nascut vara), adica intr-adevar este frig, uneori mult prea frig ca sa stai afara, dar mie nametii astia imensi imi inspira o stare de liniste, poate chiar de hibernare. Iarna trebuie sa fie frig ,iar vara cald ,asa e firesc, insa extremele nu sunt preferate de nimeni.
    In fine , parerea mea este ca iarna aduce puritate si prospetime cu albul ei infinit.

    RăspundețiȘtergere