duminică, 12 februarie 2012

Oameni falsi!

Cu toate ca ne dam noi viteji si siguri pe noi ca stim sa ne ferim de oameni falsi, sunt sigura ca toti am fost inselati si mintiti cel putin o data in viata.Cel putin o data in viata am fost pacaliti si acaparati de cuvintele unui asa zis "prieten" al nostru. Linguseala este atuul principal al oamenilor falsi,o folosesc cu multa ingeniozitate pana te face sa crezi in ei si sa ii consideri cei mai buni oameni de pe planeta.Din linguseala armoniata cu multa minciuna vor rezulta multe laude si multa falsitate. Oamenii falsi nu stiu decat sa te foloseasca,iar atunci cand nu mai au nevoie de tine te arunca la gunoi ca pe o carpa de praf.Trebuie sa ne cunoastem mai mult apropele si sa ne dam seama de natura firii sale,de comportamentul sau si de sentimentele pe care le are asupra noastra.Din pacate,de foarte multe ori, ne dam seama mult prea tarziu cine ne tradeaza,dar mai bine mai tarziu decat niciodata. O persoana falsa  va vorbi cu tine doar cat va  avea nevoie si nu te va intreba nicodata cum te simti daca aceasta nu are cumva vreo treaba cu tine! Sa fim mai atenti!

Un comentariu:

  1. Pff...Ai foarte mare dreptate.
    Din pacate si eu am trecut prin experiente destu de numeroase, cu oameni falsi ,care doar vroiau sa se foloseasca, asa cum ai spus si tu.
    Orice am face noi, sau orice am zice , acesti oameni exista si nu vor inceta sa-si duca la sfarsit scopurile ( fuck nu stiu de ce, poate sunt indrumati de cineva).Insa trebuie sa fim precauti asa cum ai spus si tu.
    Eu una, am invatat din toate experientele mele negative cu oameni care pur si simplu si-au batut joc, si sper ca fiecare intamplare de genul asta sa ma faca sa fiu mai puternica si mai vigilenta astfel incat sa-mi dau seama mult mai repede de caracterul unui om. Si chiar vad rezultate, adica am inceput sa citesc oamenii. Poate vei crede ca judec dupa aparente , dar nu-e deloc asa adica analizez in detaliu... si apoi trag concluzii.Sper ca fiecare dintre cei care au trecut prin intamplari din astea, sa invete ceva din ele.

    RăspundețiȘtergere