luni, 26 martie 2012

1000 de intrebari!

sursa foto
Nu stiu cati dintre voi stiti ca imi doresc sa devin o adevarata jurnalista,dar acum va anunt oficial.Cert este ca asta imi doresc sa fac,iar pentru asta am o mie de intrebari la care sper sa le aflu raspunsurile in curand.Vreau sa stiu totul incepand cu redactarea unei stiri pana la publicarea acesteia,sa stiu cat mai multe despre presa si  media in general.,vreau sa stiu cum se desfasoara activitatea si cum este lucrul in echipa.Cu toate ca am auzit ca un jurnalist nu are viata personala,face mult teren si nu are un program fix, stie doar cand ajunge redactie,insa nu si cand pleaca , vreau sa imi construiesc o cariera in media. Poate ca va fi un drum greu,anevoios si plin de dezamagiri,dar voi persevera si voi continua pana  voi avea satisfactii profesionale!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu